تزریقات در منزل

تزریقات در منزل

تزریقات در منزل

 

در چندین بیماری مختلف، نیاز به تزریق دارو یا سرم ضروری است که از میان آن‌ها می‌توان به دیابت، بیماری کبدی، بیماری قلبی یا هر بیماری قلبی عروقی، سکته مغزی، ضعف سیستم ایمنی بدن، بیماری ریوی، HIV، بیماری کلیوی و بسیاری دیگر از بیماری‌ها اشاره کرد. از سوی دیگر، دریافت خدمات تزریقات در منزل و تزریق سرم در منزل می‌تواند به شما در دریافت واکسن، داروهای درمانی، داروهای ضدبارداری و سایر داروهای درمانی در بدنتان کمک کند.

مزایای تزریقات در منزل

دریافت خدمات تزریقات و تزریق سرم در منزل توسط پرستاران آموزش‌دیده و مجرب می‌تواند مزایای متعددی برای شما داشته باشد. یکی از مراکزی که چنین خدماتی را به‌صورت حرفه‌ای ارائه می‌کند، آزمایش آنلاین است که از طریق استفاده از خدمات مجموعه می‌توانید از مزایای بسیار زیادی بهره‌مند شوید. در ادامه با چند مورد از مهم‌ترین مزایای تزریقات و تزریق سرم در منزل آشنا می‌شوید. اکثر افرادی که به خدمات مراقبت‌های بهداشتی دسترسی دارند، تزریق را در مقطعی از زندگی خود تجربه می‌کنند، مانند ایمن سازی دوران کودکی یا درمان پزشکی. به توضیح مشاوره پزشکی؛ تزریق معمولاً برای داروهایی استفاده می‌شود که باید به سرعت عمل کنند یا به خوبی در سیستم گوارش جذب نمی‌شوند.

روش‌های مختلف تزریق در تزریقات و تزریق سرم در منزل

تزریق برای کاربردهای پزشکی، فرایندی است که در آن یک سوزن یا سرنگ ناحیه کوچکی از پوست شما را سوراخ می‌کند تا از طریق آن، داروها برای اهداف درمانی وارد بدن شما شوند. پرستار آموزش‌دیده می‌تواند در خدمات تزریقات و تزریق سرم در منزل، تزریق را به‌درستی و با خیال راحت انجام دهد. روش‌های تزریق متفاوت است و بسته به شرایط شما یا دارویی که استفاده می‌کنید می‌تواند متفاوت باشد. در ادامه با این روش‌ها آشنا می‌شوید. برخی از داروها را می توان به عنوان تزریق طولانی اثر، که به عنوان تزریق دپو شناخته می‌شود، تجویز کرد. مقداری داروی آهسته رهش (Slow-Release) تزریق می‌شود و به طور پیوسته در طی چند هفته یا حتی ماه جذب بدن می‌شود. تزریق دپو فقط برای داروهای خاص در دسترس است، اما می‌تواند برای افرادی که فراموش کردن مصرف داروی خود را مشکل می‌دانند، یا برای موقعیت‌هایی که فراموش کردن دوز می‌تواند مشکلات جدی ایجاد کند، مفید باشد. داروهای ضد بارداری هورمونی یا برخی از داروهای روانپزشکی ممکن است به عنوان تزریق دپو تجویز شوند. تمامی این خدمات مختلف را می‌توانید تنها با تماس با ما و انتخاب تزریقات در منزل به راحتی دریافت کنید.

برخی از افراد ناچار هستند در زندگی روزمره خود به طور منظم، داروهای مختلفی را تزریق کنند. افرادی که برای درمان لخته‌های خون باید یک دوره رقیق‌کننده‌های خون تزریق کنند، معمولاً به تزریق زیر جلدی روزانه نیاز دارند و برخی از درمان‌های باروری شامل استفاده از تزریقات در خانه است. بیماران دیابتی وابسته به انسولین ممکن است مجبور شوند، احتمالاً چندین بار در روز ترکیبی از انسولین‌های کوتاه، متوسط و طولانی اثر را به خود تزریق کنند. مقدار انسولین تزریقی نیز ممکن است بسته به قند خون فرد یا غذایی که در آن روز می‌خورد نیاز به تنظیم داشته باشد. ممکن است برای برخی افراد قضاوت در مورد دوزهای متغیر مشکل باشد و برخی دیگر به دلایل مختلف نتوانند به خود تزریق کنند. انواع مختلفی از دستگاه‌های تجویز انسولین در دسترس هستند تا تزریق انسولین را برای افراد آسان تر کنند، مانند دستگاه‌هایی که با صدای بلند کلیک می‌کنند، زیرا دوز تعیین می‌شود تا افراد دارای اختلال بینایی بتوانند با خیال راحت دوز صحیح را انتخاب کنند. افرادی که مهارت کمتری دارند، مانند مبتلایان به ورم مفاصل، پارکینسون، لرزش یا آسیب به دست‌ها، می‌توانند دستگاه‌هایی را انتخاب کنند که برای افراد دارای مشکلات حرکتی و مهارتی قابل دسترس باشد. علاوه بر این، افراد ممکن است به هر دلیلی نیاز به کمک برای تزریق در خانه داشته باشند. تزریق آمپول‌ها یک دلیل متداول برای تنظیم قرار ملاقات با ویزیت پزشک در منزل توسط مراقبان یا پرستاران است. پرستاران باتجربه می‌توانند به تعیین دوز مناسب، انجام تزریقات معمول و کمک به سایر نیازهای دارویی و مراقبت‌های بهداشتی کمک کنند. 30 درصد افراد بالای 60 سال مبتلا به دیابت هستند و داشتن کنترل خوب قند خون می‌تواند تغییرات جدی در سلامت آنها ایجاد کند. پرستاران خصوصی با آموزش تخصصی در زمینه دیابت می‌توانند به بررسی منظم قند خون، تجویز انسولین و سایر داروها و حمایت از شیوه زندگی سالم کمک کنند. امروز بهترین مراقبت را به عزیزتان ارائه دهید و برای مشاوره رایگان با تیم مشاوره مراقبت آزمایش آنلاین، با ما تماس بگیرید.

 

 





:: برچسب‌ها: تزریقات در منزل ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : idanito
تاریخ : یک شنبه 21 فروردين 1401
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: